Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein tervezett és ütemezett karbantartási munkálatokat végzünk, melynek időpontja:

2018. január 29. 22:00 – 23:00

A lakossági Erste NetBank és Erste MobilBank szolgáltatásaink működése ez idő alatt szünetel. Kényelme érdekében javasoljuk, hogy pénzügyi tranzakcióit időzítse a korlátozás előtti vagy utáni időszakra.

A karbantartás idejére türelmét és megértését köszönjük!

Budapest, 2018.01.23.

Üdvözlettel:
ERSTE BANK HUNGARY ZRT.



Elfelejtette NetBank jelszavát? 2017. november 10-től már az Erste TeleBank automata menüjében is lehetősége van pótolni! További részletek itt.


Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, Erste Bank telefonos ügyfélszolgálatának elérhetősége megváltozik. A már mostantól élő telefonszám, melyen kapcsolatba léphet velünk akár belföldről, akár külföldről telefonál: Lakossági TeleBank: +36 1 298 0222 Tájékoztatjuk továbbá, hogy 2017. október 1-től a telefonos ügyfélszolgálatunk banki munkanapokon (hétfőtől péntekig) 07:00 és 21:00 között áll ügyfeleink rendelkezésére.

A fenti időszakon kívül, azaz banki munkanapokon 21:00 és 07:00 között, valamint hétvégén, munkaszüneti és ünnepnapokon telefonos ügyfélszolgálatunkon keresztül kizárólag sürgősségi műveletek (például bankkártya letiltása, NetBank, TeleBank letiltása), valamint általános banki termékinformációval kapcsolatos tájékoztatás érhető el.

A számváltozás oka, hogy a Nemzeti Média és Hírközlési Hatóság (NMHH) által kiadott,az azonosítógazdálkodással összefüggő egyes rendeletek módosításáról szóló 1/2016. (I. 15.)rendelet alapján fellépő kötelezettségünknek megfelelően a 2017. év folyamán – hasonlóan más szolgáltatókhoz – az Erste Bank kivezeti 40-es, egységesen helyi tarifával hívható „kék” telefonszámait.

Felhívjuk figyelmét, hogy 2017. október 1-től az Erste Bank telefonos ügyfélszolgálata kizárólag a fenti telefonszámon és nyitva tartási időben érhető el! Kérjük, hogy ezt a számot tárcsázza, ha kapcsolatba szeretne lépni velünk, illetve javasoljuk, hogy amennyiben készülékében elmentve tárolja elérhetőségeinket, mielőbb tegye meg a szükséges módosítást.
Köszönjük.

Üdvözlettel:
Erste Bank Hungary Zrt


Belépési információ a Citibanktól átvett ügyfelek részére  

A belépéshez az Erste NetBank azonosítójára és NetBank jelszavára van szüksége. Kérjük, jelszava megadásakor figyeljen a kis- és nagybetűk pontos használatára!
Kezdeti NetBank jelszavát az Erste Bank SMS-ben küldte el Önnek. Ezt a kezdeti jelszót biztonsága érdekében az első belépés alkalmával meg kell változtatnia!

Böngészőbeállítások: A belépéshez bármilyen böngésző használható, de javasoljuk minden esetben a böngésző beállításaiban a reklámblokkoló (például AdBlock) bővítmények kikapcsolását , valamint a Javascript futtatásának engedélyezését. 

Jelszóprobléma esetén: Ha valamilyen oknál fogva NetBank jelszava tiltásra került, kérjük, haladéktalanul jelezze ezt az Erste TeleBankban (+36 1 298 0222) vagy bármely Erste bankfiókban..


Bankkártya aktiválás és használat a Citibanktól átvett ügyfelek részére

Az ügyfélszámlák 2017. február 4. és 6. közötti átadása között megtörtént, a Citibank betéti és hitelkártyák blokkolásra kerültek, helyettük már az új, Erste bankkártyák aktiválhatók.

Az Erste bankkártyák az első, bármely ATM-nél történő díjmentes egyenleg-lekérdezéssel automatikusan aktiválódnak.

A kártyához tartozó PIN-kód megegyezik a Citibank betéti és hitelkártyák PIN-kódjával.

Azon ügyfelek számára, akik nem adtak meg PIN-kódot a Citibanknál, az Erste 2017 februárban postai levélben küldi meg az új kártyához tartozó új PIN kódot. A bankkártya aktiválása ebben az esetben az Erste TeleBankon (+36 1 298 0222) keresztül, a 2-es menüpontban lehetséges.