Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein
2019. január 25. 22:00 – 2019. január 26. 10:00
között a lakossági NetBank megújítása miatt karbantartási munkálatokat végzünk.
Ebben az időszakban a lakossági és vállalati Erste NetBank, Erste MobilBank és az Erste TeleBank működése akadozhat. Kényelme érdekében javasoljuk, hogy pénzügyi tranzakcióit időzítse a korlátozás előtti vagy utáni napok valamelyikére.
A megújult lakossági NetBank felületét előzetesen is megismerheti IDE kattintva.
A karbantartás alatt szolgáltatásainkat fejlesztjük, annak idejére türelmét és megértését kérjük!
Köszönjük!
Budapest, 2019.01.21.
Üdvözlettel:
ERSTE BANK HUNGARY ZRT.
Elfelejtette NetBank jelszavát? Várakozás nélkül a legegyszerűbben az Erste TeleBank automata menüjében tud helyette új jelszót kérni! Hívja a 06 1 298 0222 telefonszámot és válassza a 2-es főmenüben a 2-es almenüpontot. Ezen belül a 3-as gomb megnyomásával tudja pótolni az elfelejtett NetBank jelszót. (azaz 06 1 298 0222 és 2/2/3)
További részletek itt!
Belépési információ a Citibanktól átvett ügyfelek részére
A belépéshez az Erste NetBank azonosítójára és NetBank jelszavára van szüksége. Kérjük, jelszava megadásakor figyeljen a kis- és nagybetűk pontos használatára!
Kezdeti NetBank jelszavát az Erste Bank SMS-ben küldte el Önnek. Ezt a kezdeti jelszót biztonsága érdekében az első belépés alkalmával meg kell változtatnia!
Böngészőbeállítások: A belépéshez bármilyen böngésző használható, de javasoljuk minden esetben a böngésző beállításaiban a reklámblokkoló (például AdBlock) bővítmények kikapcsolását , valamint a Javascript futtatásának engedélyezését.
Jelszóprobléma esetén: Ha valamilyen oknál fogva NetBank jelszava tiltásra került, kérjük, haladéktalanul jelezze ezt az Erste TeleBankban (+36 1 298 0222) vagy bármely Erste bankfiókban..
Bankkártya aktiválás
és használat a Citibanktól átvett ügyfelek részére
Az ügyfélszámlák 2017. február 4. és 6. közötti átadása között megtörtént, a
Citibank betéti és hitelkártyák blokkolásra kerültek, helyettük már az új,
Erste bankkártyák aktiválhatók.
Az Erste bankkártyák az első, bármely
ATM-nél történő díjmentes egyenleg-lekérdezéssel automatikusan aktiválódnak.
A kártyához tartozó PIN-kód megegyezik a Citibank betéti és hitelkártyák
PIN-kódjával.
Azon ügyfelek számára, akik nem adtak meg PIN-kódot a Citibanknál, az Erste
2017 februárban postai levélben küldi meg az új kártyához tartozó új PIN kódot.
A bankkártya aktiválása ebben az esetben az Erste TeleBankon (+36 1 298 0222) keresztül, a 2-es menüpontban lehetséges.
________________________________________________________________________________________________________
Tisztelt Ügyfelünk!
Örömmel tájékoztatjuk, hogy 2016.02.27-től a hétvégén ill. munkaszüneti naponforint számláról bankon belüli forint számla javára NetBankon kezdeményezett forint átutalásait azonnal teljesítjük. (Az átutalás könyvelési dátuma a tranzakciót követő első banki munkanap lesz.) Hitelkártya esetén a jelenlegi működés nem változik, a hitelkártya számlára átvezetett összeg a tranzakciót követő első banki munkanapon lesz elérhető.
A teljesítéshez nem szükséges megadni a teljesítés napját, minden, terhelési nap megjelölés nélkül beérkezett megbízást haladéktalanul (0 órától 24 óráig) teljesítünk.
(Hétvégén/munkaszüneti napon teljesülnek az előző napon, a végső benyújtási határidőt követően, terhelési nap megadása nélkül benyújtott megbízások is.)
Természetesen amennyiben nem szeretné, hogy megbízása hétvégén/munkaszüneti napon teljesüljön, úgy kérjük, minden esetben töltse ki a terhelés dátuma mezőt a kívánt teljesítési dátummal.
________________________________________________________________________________________________________
Változások a
Lakossági NetBankban
Tájékoztatjuk
Ügyfeleinket, hogy 2015. szeptember
21-től a Lakossági NetBankunk új funkciókkal bővült és menürendszere is
megváltozott!
Új funkciók:
2015. szeptember 28-ától a NetBankban még több van! Mostantól értékpapír befektetéseit is egyszerűen kezelheti!
Befektetések
A NetBankban már befektetéseit is kezelheti. Ha van már értékpapír számlája, néhány kattintással összekapcsolhatja a NetBank és a NetBroker értékpapírszámla-vezető rendszerét. Ezt követően a NetBankban együtt láthatja a bankszámla és értékpapír számla egyenlegeit, díjmentesen átvezethet a két számla között, valamint vásárolhat és eladhat befektetési jegyeket, jegyezhet kötvényeket. Ha még nincs értékpapír számlája, a NetBankon keresztül egyszerűen kezdeményezheti a számlanyitást.
Hitelkártya
visszafizetés
Hitelkártya tartozását egyszerűen,
néhány kattintással kiegyenlítheti a NetBankon keresztül. A Hitelkártya
visszafizetés a Megbízások menüből
illetve a Számlaáttekintő oldalon található gyorslinken érhető el.
Számlaátminősítés
Számlacsomagja átváltását felnőtt
Erste EgySzámlára már NetBankban is elvégezheti. A funkciót a Beállítások menüpontban találja. Fontos! Csak az aktuális hirdetményben meghatározott számlatípusok minősíthetők át.
Kapcsolattartási információk frissítése
Folyamatosan törekszünk arra, hogy a kapcsolattartás ügyfeleinkkel mindig pontos és zökkenőmentes legyen. Ennek érdekében a NetBank értesítést küld Önnek, ha elérhetőségi adatai (levelezési cím, email cím, telefonszám) fél évnél régebben frissültek. A felugró ablakban választhat, hogy kívánja-e módosítani az adatokat. Ha igen, akkor a rendszer átirányítja a Személyes adatok menüpontba, ahol végrehajthatja a módosítást.
Menürendszer
változások:
Az
új szolgáltatások menüpontjainak megjelenése mellett, a gyorsabb és logikusabb
elérés érdekében néhány menüpont áthelyezésre került. Kérjük, tekintse meg
videónkat a menürendszer változások megismerése érdekében!
________________________________________________________________________________________________________
Új mobil támadási módszer
Az ERSTE
BANK HUNGARY ZRT. felhívja interneten keresztül bankoló ügyfelei figyelmét,
hogy számítógépes bűnözők egy új módszerrel próbálják meg a banki ügyfelek
számláit jogosulatlanul használni.
A
támadások kellő odafigyeléssel és megfelelő védelemmel rendelkező eszközzel
elkerülhetők!
FONTOS! A bankok adategyeztetésre hivatkozó üzenetet
nem jelenítenek meg honlapjukon, vagy internet banki rendszerükben.
Amennyiben gyanús esetet észlel, kérjük, hogy azt haladéktalanul
jelezze e-mailen, az abuse@erstebank.hu
címen, telefonon a +36 1 298 0222-es TeleBank számon, vagy személyesen bármely
bankfiókunkban!