Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein tervezett és ütemezett karbantartási munkálatokat végzünk, melynek időpontja:

2017. június 23. 22:00 – 2017. június 24. 04:00


A lakossági Erste NetBank, Erste MobilBank, az Erste TeleBank, valamint SMS szolgáltatásaink működése ez idő alatt szünetelhet és akadozhat. Kényelme érdekében javasoljuk, hogy pénzügyi tranzakcióit időzítse a korlátozás előtti vagy utáni napok valamelyikére.

A karbantartás idejére türelmét és megértését köszönjük!

Budapest, 2017.06.20.

Üdvözlettel:
ERSTE BANK HUNGARY ZRT.

________________________________________________________________________________________________________

Belépési információ a Citibanktól átvett ügyfelek részére 

A belépéshez az Erste NetBank azonosítójára és NetBank jelszavára van szüksége. Kérjük, jelszava megadásakor figyeljen a kis- és nagybetűk pontos használatára!
Kezdeti NetBank jelszavát az Erste Bank SMS-ben küldte el Önnek. Ezt a kezdeti jelszót biztonsága érdekében az első belépés alkalmával meg kell változtatnia! 

Böngészőbeállítások: A belépéshez bármilyen böngésző használható, de javasoljuk minden esetben a böngésző beállításaiban a reklámblokkoló (például AdBlock) bővítmények kikapcsolását , valamint a Javascript futtatásának engedélyezését. 

Jelszóprobléma esetén: Ha valamilyen oknál fogva NetBank jelszava tiltásra került, kérjük, haladéktalanul jelezze ezt az Erste TeleBankban (+36 1 298 0222) vagy bármely Erste bankfiókban..


Bankkártya aktiválás és használat a Citibanktól átvett ügyfelek részére

Az ügyfélszámlák 2017. február 4. és 6. közötti átadása között megtörtént, a Citibank betéti és hitelkártyák blokkolásra kerültek, helyettük már az új, Erste bankkártyák aktiválhatók.

Az Erste bankkártyák az első, bármely ATM-nél történő díjmentes egyenleg-lekérdezéssel automatikusan aktiválódnak.

A kártyához tartozó PIN-kód megegyezik a Citibank betéti és hitelkártyák PIN-kódjával.

Azon ügyfelek számára, akik nem adtak meg PIN-kódot a Citibanknál, az Erste 2017 februárban postai levélben küldi meg az új kártyához tartozó új PIN kódot. A bankkártya aktiválása ebben az esetben az Erste TeleBankon (+36 1 298 0222) keresztül, a 2-es menüpontban lehetséges.

________________________________________________________________________________________________________

Tisztelt Ügyfelünk!

Örömmel tájékoztatjuk, hogy 2016.02.27-től a hétvégén ill. munkaszüneti naponforint számláról bankon belüli forint számla javára NetBankon kezdeményezett forint átutalásait azonnal teljesítjük. (Az átutalás könyvelési dátuma a tranzakciót követő első banki munkanap lesz.) Hitelkártya esetén a jelenlegi működés nem változik, a hitelkártya számlára átvezetett összeg a tranzakciót követő első banki munkanapon lesz elérhető.

A teljesítéshez nem szükséges megadni a teljesítés napját, minden, terhelési nap megjelölés nélkül beérkezett megbízást haladéktalanul (0 órától 24 óráig) teljesítünk.
(Hétvégén/munkaszüneti napon teljesülnek az előző napon, a végső benyújtási határidőt követően, terhelési nap megadása nélkül benyújtott megbízások is.)
Természetesen amennyiben nem szeretné, hogy megbízása hétvégén/munkaszüneti napon teljesüljön, úgy kérjük, minden esetben töltse ki a terhelés dátuma mezőt a kívánt teljesítési dátummal.
________________________________________________________________________________________________________

Változások a Lakossági NetBankban

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy 2015. szeptember 21-től a Lakossági NetBankunk új funkciókkal bővült és menürendszere is megváltozott!

Új funkciók:

2015. szeptember 28-ától a NetBankban még több van! Mostantól értékpapír befektetéseit is egyszerűen kezelheti!

Befektetések
A NetBankban már befektetéseit is kezelheti. Ha van már értékpapír számlája, néhány kattintással összekapcsolhatja a NetBank és a NetBroker értékpapírszámla-vezető rendszerét. Ezt követően a NetBankban együtt láthatja a bankszámla és értékpapír számla egyenlegeit, díjmentesen átvezethet a két számla között, valamint vásárolhat és eladhat befektetési jegyeket, jegyezhet kötvényeket. Ha még nincs értékpapír számlája, a NetBankon keresztül egyszerűen kezdeményezheti a számlanyitást.

Hitelkártya visszafizetés
Hitelkártya tartozását egyszerűen, néhány kattintással kiegyenlítheti a NetBankon keresztül. A Hitelkártya visszafizetés a Megbízások menüből illetve a Számlaáttekintő oldalon található gyorslinken érhető el.

Számlaátminősítés
Számlacsomagja átváltását felnőtt Erste EgySzámlára már NetBankban is elvégezheti. A funkciót a Beállítások menüpontban találja. Fontos! Csak az aktuális hirdetményben meghatározott számlatípusok minősíthetők át.

Kapcsolattartási információk frissítése
Folyamatosan törekszünk arra, hogy a kapcsolattartás ügyfeleinkkel mindig pontos és zökkenőmentes legyen. Ennek érdekében a NetBank értesítést küld Önnek, ha elérhetőségi adatai (levelezési cím, email cím, telefonszám) fél évnél régebben frissültek. A felugró ablakban választhat, hogy kívánja-e módosítani az adatokat. Ha igen, akkor a rendszer átirányítja a Személyes adatok menüpontba, ahol végrehajthatja a módosítást.

Menürendszer változások:

Az új szolgáltatások menüpontjainak megjelenése mellett, a gyorsabb és logikusabb elérés érdekében néhány menüpont áthelyezésre került. Kérjük, tekintse meg videónkat a menürendszer változások megismerése érdekében!
________________________________________________________________________________________________________

Új mobil támadási módszer

Az ERSTE BANK HUNGARY ZRT. felhívja interneten keresztül bankoló ügyfelei figyelmét, hogy számítógépes bűnözők egy új módszerrel próbálják meg a banki ügyfelek számláit jogosulatlanul használni.

A támadások kellő odafigyeléssel és megfelelő védelemmel rendelkező eszközzel elkerülhetők!

FONTOS! A bankok adategyeztetésre hivatkozó üzenetet nem jelenítenek meg honlapjukon, vagy internet banki rendszerükben.

Amennyiben gyanús esetet észlel, kérjük, hogy azt haladéktalanul jelezze e-mailen, az címen, telefonon a +36 1 298 0222-es TeleBank számon, vagy személyesen bármely bankfiókunkban!