Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein tervezett és ütemezett karbantartási munkálatokat végzünk, melynek időpontja:

2017. augusztus 18. 20:00 – 2017. augusztus 19. 10:00 

Ez idő alatt az Erste Lakossági NetBank, Vállalati NetBank és Erste MobilBank alkalmazások, valamint SMS szolgáltatások működése szünetel, illetve az Erste TeleBank korlátozottan lesz elérhető. Kényelme érdekében javasoljuk, hogy pénzügyi tranzakcióit időzítse a korlátozás előtti vagy utáni időszakok valamelyikére.

A fenti karbantartás ideje alatt az alábbi szolgáltatásaink lesznek elérhetők:
- bankkártya-letiltás Erste TeleBankon és ERSTEBUSINESS24-en keresztül
- fizetés és vásárlás bankkártyával 
- készpénzfelvétel és egyenleglekérdezés ATM-en keresztül

Felhívjuk ugyanakkor figyelmét, hogy a hétvége folyamán szombaton a bankon belüli forint számlákra Erste NetBankon, Vállalati NetBankon, MobilBankon és TeleBankon indított átutalások csak aznap este 20 óra után teljesülnek.

A karbantartás és fejlesztés az Ön kényelmét is szolgálja. Türelmét és megértését köszönjük!

Budapest, 2017.08.17.

Üdvözlettel:
ERSTE BANK HUNGARY ZRT.

________________________________________________________________________________________________________

Belépési információ a Citibanktól átvett ügyfelek részére 

A belépéshez az Erste NetBank azonosítójára és NetBank jelszavára van szüksége. Kérjük, jelszava megadásakor figyeljen a kis- és nagybetűk pontos használatára!
Kezdeti NetBank jelszavát az Erste Bank SMS-ben küldte el Önnek. Ezt a kezdeti jelszót biztonsága érdekében az első belépés alkalmával meg kell változtatnia! 

Böngészőbeállítások: A belépéshez bármilyen böngésző használható, de javasoljuk minden esetben a böngésző beállításaiban a reklámblokkoló (például AdBlock) bővítmények kikapcsolását , valamint a Javascript futtatásának engedélyezését. 

Jelszóprobléma esetén: Ha valamilyen oknál fogva NetBank jelszava tiltásra került, kérjük, haladéktalanul jelezze ezt az Erste TeleBankban (+36 1 298 0222) vagy bármely Erste bankfiókban..


Bankkártya aktiválás és használat a Citibanktól átvett ügyfelek részére

Az ügyfélszámlák 2017. február 4. és 6. közötti átadása között megtörtént, a Citibank betéti és hitelkártyák blokkolásra kerültek, helyettük már az új, Erste bankkártyák aktiválhatók.

Az Erste bankkártyák az első, bármely ATM-nél történő díjmentes egyenleg-lekérdezéssel automatikusan aktiválódnak.

A kártyához tartozó PIN-kód megegyezik a Citibank betéti és hitelkártyák PIN-kódjával.

Azon ügyfelek számára, akik nem adtak meg PIN-kódot a Citibanknál, az Erste 2017 februárban postai levélben küldi meg az új kártyához tartozó új PIN kódot. A bankkártya aktiválása ebben az esetben az Erste TeleBankon (+36 1 298 0222) keresztül, a 2-es menüpontban lehetséges.

________________________________________________________________________________________________________

Tisztelt Ügyfelünk!

Örömmel tájékoztatjuk, hogy 2016.02.27-től a hétvégén ill. munkaszüneti naponforint számláról bankon belüli forint számla javára NetBankon kezdeményezett forint átutalásait azonnal teljesítjük. (Az átutalás könyvelési dátuma a tranzakciót követő első banki munkanap lesz.) Hitelkártya esetén a jelenlegi működés nem változik, a hitelkártya számlára átvezetett összeg a tranzakciót követő első banki munkanapon lesz elérhető.

A teljesítéshez nem szükséges megadni a teljesítés napját, minden, terhelési nap megjelölés nélkül beérkezett megbízást haladéktalanul (0 órától 24 óráig) teljesítünk.
(Hétvégén/munkaszüneti napon teljesülnek az előző napon, a végső benyújtási határidőt követően, terhelési nap megadása nélkül benyújtott megbízások is.)
Természetesen amennyiben nem szeretné, hogy megbízása hétvégén/munkaszüneti napon teljesüljön, úgy kérjük, minden esetben töltse ki a terhelés dátuma mezőt a kívánt teljesítési dátummal.
________________________________________________________________________________________________________

Változások a Lakossági NetBankban

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy 2015. szeptember 21-től a Lakossági NetBankunk új funkciókkal bővült és menürendszere is megváltozott!

Új funkciók:

2015. szeptember 28-ától a NetBankban még több van! Mostantól értékpapír befektetéseit is egyszerűen kezelheti!

Befektetések
A NetBankban már befektetéseit is kezelheti. Ha van már értékpapír számlája, néhány kattintással összekapcsolhatja a NetBank és a NetBroker értékpapírszámla-vezető rendszerét. Ezt követően a NetBankban együtt láthatja a bankszámla és értékpapír számla egyenlegeit, díjmentesen átvezethet a két számla között, valamint vásárolhat és eladhat befektetési jegyeket, jegyezhet kötvényeket. Ha még nincs értékpapír számlája, a NetBankon keresztül egyszerűen kezdeményezheti a számlanyitást.

Hitelkártya visszafizetés
Hitelkártya tartozását egyszerűen, néhány kattintással kiegyenlítheti a NetBankon keresztül. A Hitelkártya visszafizetés a Megbízások menüből illetve a Számlaáttekintő oldalon található gyorslinken érhető el.

Számlaátminősítés
Számlacsomagja átváltását felnőtt Erste EgySzámlára már NetBankban is elvégezheti. A funkciót a Beállítások menüpontban találja. Fontos! Csak az aktuális hirdetményben meghatározott számlatípusok minősíthetők át.

Kapcsolattartási információk frissítése
Folyamatosan törekszünk arra, hogy a kapcsolattartás ügyfeleinkkel mindig pontos és zökkenőmentes legyen. Ennek érdekében a NetBank értesítést küld Önnek, ha elérhetőségi adatai (levelezési cím, email cím, telefonszám) fél évnél régebben frissültek. A felugró ablakban választhat, hogy kívánja-e módosítani az adatokat. Ha igen, akkor a rendszer átirányítja a Személyes adatok menüpontba, ahol végrehajthatja a módosítást.

Menürendszer változások:

Az új szolgáltatások menüpontjainak megjelenése mellett, a gyorsabb és logikusabb elérés érdekében néhány menüpont áthelyezésre került. Kérjük, tekintse meg videónkat a menürendszer változások megismerése érdekében!
________________________________________________________________________________________________________

Új mobil támadási módszer

Az ERSTE BANK HUNGARY ZRT. felhívja interneten keresztül bankoló ügyfelei figyelmét, hogy számítógépes bűnözők egy új módszerrel próbálják meg a banki ügyfelek számláit jogosulatlanul használni.

A támadások kellő odafigyeléssel és megfelelő védelemmel rendelkező eszközzel elkerülhetők!

FONTOS! A bankok adategyeztetésre hivatkozó üzenetet nem jelenítenek meg honlapjukon, vagy internet banki rendszerükben.

Amennyiben gyanús esetet észlel, kérjük, hogy azt haladéktalanul jelezze e-mailen, az címen, telefonon a +36 1 298 0222-es TeleBank számon, vagy személyesen bármely bankfiókunkban!